2011-04-25

En vecka i April!

Måndag 2011-04-18

Våren är här och det är vackert och njutbart på många sätt. Dagen innehåller bl.a. lite läsning i solen och en underbar kvällspromenad i solnedgången.

Våren och solstolen invigs av mig! Gött!

Otroligt vacker kväll!!!


Tisdag 2011-04-19

Åker till stan och fikar med en kompis ute i det fina vädret.
Njuter!

Nyklippt
Millas Café
Bockar sedan av en hel del från min att-göra lista. Bl.a. så hämtar jag ut en bok på biblioteket om att teckna och köper ett skissblock.
Ja, just det ja...jag klippte till en lugg också. Helt oplanerat! 
Och för framtida infall bör jag komma ihåg att jag inte alls trivs i lugg. 
Oavsett hur mycket fashion jag är S ;)
Kom ihåg!


Onsdag 2011-04-20

Dagen börjar riktigt dåligt med möte på jobbet och migrän...
MEN! Det vänder vid lunch då jag får äta god mat med mina vänner! Tacobuffé i nya gallerian. Humöret vänder! :)
Dagen fortsätter bra då vi får besök av vänner. Vi njuter av kvällen i uterummet. Pratar, skrattar och äter chokladkaka! Underbart att få skratta så gott!! Härligt!!
Kvällen fortsätter med lite piano i vardagsrummet. Och jag längtar tills nästa gång dem kommer!!


Torsdag 2011-04-21

Hänvisar till min FB status... "Något underlig dag som gick åt till typ ingenting... Hmm..."
Jobbade, men inte speciellt effektivt. Åkte sen in till stan och traskade runt och fick ingenting gjort... Men det är vår och det var skönt att bara vara. Ingen värk varken i kropp eller huvud. Ibland får man bara njuta!


Fredag 2011-04-22

J är ledig och det blir sovmorgon och sen frukost i uterummet. Vi njuter av en slappdag tillsammans. Välförtjänt och välbehövd!
Mys! 


Lördag 2011-04-23

Vad gör man när man inte kan sova?
Tecknar...och tar kort på det fina vädret...



Söndag 2011-04-24

En dag ute på landet med vänner. Träffar en del pratglada människort. Njuter sen med fika och trevligt sällskap vid sjön i Ingelstad.


Vitsippor = Vår

Avslutar veckan med nästan samma gäng som i onsdags. Hur kul som helst och en perfekt avslutning! Tacos i uterummet och ännu mer skratt.
Och sen massa piano och sång :)


Minnesanteckning: Skilda världar och husbåt... Mopedbil. Ted. Belle. Nora. J. Å. J.

Over and out!



Leaving the blue virgin isle - Ted Gärdestad


Inga kommentarer: