2013-05-14

Makeover och mobilbloggande!

Från höger till vänster -
före, efter färgning, efter klippning!
Igår tog jag äntligen tag mitt hår. Färga och klippa. Inget drastiskt, bara lite mörkare och lite kortare. En uppfräschning.

Tyckte det passade bra denna veckan då vi har förlovningsdag på onsdag. 9 år. Tiden går fort.

Chilli och jag
Chilli var så klart med när jag fixade till mig. Hon är så nyfiken!!

Vi hann med att njuta en stund i solen också. Mysigt att sitta med henne i knät och se henne njuta.

Hon låg stundvis och bara blundade och myste. Resten av tiden spenderade hon med nosen i vädret för att lukta på alla dofter.

Hon är så söt!

Testar att blogga från mobilen idag. Tror att jag kan ha glädje av det i veckan :) Det går sådär tycker jag. Men jag tror det finns ett enklare sätt. Nu har jag loggat in på Blogger genom webläsaren. Men jag ska leta upp ett enklare sätt. Tips mottages gärna!

To be continued... 

1 kommentar:

Kevin Gilmore sa...

I think mobile blogging is fine if all you're doing is uploading text. If you're including links and photos and you want things 'just so' in the layout then it becomes difficult to do on your phone vs a laptop. At least for me.