2012-12-09

The sun is rising!


Dag 1 - Vaknade vid fem och kunde inte somna om, efter en stund gick jag för att kolla in utsikten från rummet. Blev glatt överraskad över vad jag såg…

Utsikten från rummet
Det var en otroligt vacker soluppgång över havet. Jag gick ut på terrassen och senare ut till poolområdet och det blev bara vackrare och vackrare. Sprang och hämtade kameran och njöt av att gå runt och fotografera. Efter några (läs många) foton satt jag sen bara och tittade.

Kände en otrolig lycka och tacksamhet över att vara framme och av att få njuta av något så vackert och rogivande. Helt klart en bra start på dagen!

Titta och njut!







Efter en stund väckte jag Jonathan så vi kunde få en tidig start på en så vacker dag. Efter frukost på terrassen med utsikt över hav och strand gick vi och la oss i sanden...

Där låg vi några timmar och njöt av värmen. Så härligt!

En vit sandstrand, vacker utsikt över det turkosa havet, varmt, vad mer behövs?!




Vid lunch traskade vi bort till en större strand, Playa Norte och åt lunch. Jag tog en nachos tallrik med kyckling. Det var en förrätt. Fick ett helt berg! Och gott var det!


Otroligt vacker strand och utsikt. Men det var mer folk och en del försäljare. Vi kom fram till att vi trivs bäst på vår privata strand!

Men vi går gärna tillbaka för att äta på någon av restaurangerna eller kanske bada en dag...


Gick och handlade lite snacks downtown lite senare och köpte med oss supergod pizza slice som vi avnjöt på vår terrass. Det små regnade lite på kvällen med det var rätt skönt. Vi var trötta och somnade redan vid sju…

Zzzzzzz...

Inga kommentarer: